Team Divinity

Team of Gods since 2004
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 I'm gone

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
.|Remy
Leader
Leader
avatar

Number of posts : 416
Age : 35
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Sat Jan 06, 2007 4:01 pm

HEHE Laughing

Gnul is a man of his word Very Happy He sent me (us) his card from IBIZA Shocked Shocked

You guys read the card for yourselfs Very Happy i still think its unbeleavable this card even got to my home.. i could not find my adres on the card ^^

Thanks for the card Gnul... realy cool and i hope you have fun there cheers sunny king






study

_________________
Back to top Go down
View user profile http://divinity.exofire.net/
EYEdaMAN:P

avatar

Number of posts : 55
Age : 31
Registration date : 2006-10-25

PostSubject: Re: I'm gone   Sat Jan 06, 2007 7:36 pm

lol, crazy swissman, but very sympa for sending card, love ya!
ibiza the place to be mate Cool
Back to top Go down
View user profile
Df.Corleone



Number of posts : 70
Age : 28
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 2:11 am

haha what a topic
im from morocco and never heard of a place called Ibiza Very Happy

but must be fun Very Happy better than this shit weither we got here Razz

and yeah
hash is fucking easy to get there and cheap 2 Very Happy

hf! cya
Back to top Go down
View user profile
.|Shogun
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 612
Age : 29
Localisation : The Netherlands
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 3:26 am

I can read half his card lol xD well ty gnully Smile and remy, i see ur adress xD

_________________



Thx Apy!

Back to top Go down
View user profile
»Fw«°Gogeta



Number of posts : 54
Age : 25
Localisation : Aalst,Belguim
Registration date : 2007-01-06

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 12:23 pm

Nice of gnul..sending a cart..very nice! Very Happy
But i can't read it^^ Razz

..hehe..Netherlands or holland Smile ..hihi Very Happy
Back to top Go down
View user profile
.|Kenzo
Team Divinity
Team Divinity


Number of posts : 59
Localisation : Your bed
Registration date : 2006-11-03

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 2:23 pm

xD This guy is crazy.. i'll say that all my life^^

But it's impossible to read him.. ;P

Next time he must writte it in french ;P lool
Back to top Go down
View user profile
Emppu



Number of posts : 57
Age : 29
Localisation : Finland
Registration date : 2006-10-27

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 2:58 pm

What after more real _____ ? Oo
Back to top Go down
View user profile
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 3:18 pm

What a postcode lol:D

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
.|Kenzo
Team Divinity
Team Divinity


Number of posts : 59
Localisation : Your bed
Registration date : 2006-11-03

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 7:46 pm

Loooooooooolllll

What a Swiss... :p

OWNED ;P
Back to top Go down
View user profile
.|Ultima
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 215
Age : 27
Localisation : Austria
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: I'm gone   Sun Jan 07, 2007 7:52 pm

CHICKS than CAMELS!!!! haha you are funny

Very Happy go gnul go!
Back to top Go down
View user profile
.|GnuL
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 164
Age : 30
Registration date : 2006-10-24

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 11:25 am

OMG! xD

I didn't believe you'll receive it!
Cool, but i should write better haha! It wasn't the best moment for writing a card, ... a bit drunk^^

Anyway glad to hear from you!

How is virtual world and how are you all?! And what's up?!!!!!!
^^
I'm too lazy to read ALL topics..!

Very Happy

I saw Joker joined!? That's cool! Smile
Back to top Go down
View user profile
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 11:56 am

Welcome Back Very Happy Very Happy

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
.|Remy
Leader
Leader
avatar

Number of posts : 416
Age : 35
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 1:24 pm

We are fine m8 Very Happy

You had a nice holiday?? How was Ibiza?? king

btw... WELCOME BACK Razz ^^

_________________
Back to top Go down
View user profile http://divinity.exofire.net/
.|Ultima
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 215
Age : 27
Localisation : Austria
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 5:08 pm

welcome back m8 Razz

WE WANT SOME INFORMATIONS Razz
Back to top Go down
View user profile
.|GnuL
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 164
Age : 30
Registration date : 2006-10-24

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 5:52 pm

Hehe king

You'll get some vids if i have time!

I just let you know i travelled a lot. I were only 5 days in Ibiza!
There many places were closed 'cos of the winter,... but indeed good time there!!

I was to Barcelona, Valencia, Malaga, Cordoba, Estapona, Denią, Ibiza, Algeciras, Gibraltar, Marseille..

And if you wanna know... girls are just nice Everywhere!
eH! What could i say more!? ^^
You arrive in Spain, you make break in a town. You look around you ... and FFS, nice girls everywhere!! Even old women (Lol!).
That's true.
It's a pleasure... very nice, very simple girls.

But don't count on seeing some in my movie, 'cos we didn't take the camera for talking to them..
eH yeah,... otherwise they will leave. ^^

On the movie you'll see only streets Razz
Haha^^
And the beautiful spanish landscape!

And the best is the 31st in Barcelona!!
Hehehe, never saw so much ppl making fiesta on the street before!
Marvellous ;D

PLus BTW, if someone found my passport i'd be glad to get it back Very Happy
Back to top Go down
View user profile
.|Remy
Leader
Leader
avatar

Number of posts : 416
Age : 35
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: I'm gone   Mon Jan 08, 2007 6:01 pm

Good to hear ou had fun Very Happy

I will sent you some stuff in a short time king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://divinity.exofire.net/
Df.Corleone



Number of posts : 70
Age : 28
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: I'm gone   Tue Jan 09, 2007 10:48 am

haha u lost ur pasport ^^

how did u got back Very Happy
or did u lose it in europe?
Back to top Go down
View user profile
Emppu



Number of posts : 57
Age : 29
Localisation : Finland
Registration date : 2006-10-27

PostSubject: Re: I'm gone   Tue Jan 09, 2007 3:55 pm

.|GnuL wrote:
FFS, nice girls everywhere!! Even old women (Lol!).

Haha Very Happy:D
Back to top Go down
View user profile
«TU'ApaoS



Number of posts : 100
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: I'm gone   Tue Jan 09, 2007 8:34 pm

loool glad u enjoyed gnul Wink
Back to top Go down
View user profile
EYEdaMAN:P

avatar

Number of posts : 55
Age : 31
Registration date : 2006-10-25

PostSubject: Re: I'm gone   Wed Jan 10, 2007 12:43 am

u been in tunesia? i know 2 hot tunesian girls, actually the only tunesian girls i know Very Happy samira & inčs, but they very strict, i like that in a woman, very carefull & both heavily protected by there brothers lol
great u sending cards, tho i dont like writing cards Very Happy
Back to top Go down
View user profile
.|GnuL
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 164
Age : 30
Registration date : 2006-10-24

PostSubject: Re: I'm gone   Thu Jan 11, 2007 10:04 am

I went to Spain, everywhere in Spain^^

But i probably lost my passport on a french motorway's area..

cherry
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: I'm gone   

Back to top Go down
 
I'm gone
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team Divinity :: General Discussion :: Open Talk-
Jump to: