Team Divinity

Team of Gods since 2004
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Zark DM tournament!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
.|Magic
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 89
Age : 27
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Fri Dec 01, 2006 5:29 pm

I know that i dont compete to this fake shit Cool Sleep
Back to top Go down
View user profile
Heggi



Number of posts : 19
Localisation : Finland
Registration date : 2006-11-04

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Fri Dec 01, 2006 7:22 pm

This tournament will be played in small maps but some people like big maps.

i dont mind the size of a map as long as its not just one big box cause those map are the most boring once and that is in all gametypes!
i think the default maps are great. they look good have many details and medium sized.

yes Touch was a skilled gal. havent seen her in the game for a long time though :/
Back to top Go down
View user profile http://www.nsf.frac.dk
.|Shogun
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 612
Age : 29
Localisation : The Netherlands
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Fri Dec 01, 2006 8:11 pm

That's because she's GuildWars addicted now. And oh yeah, she became a total idiot. Don't know why, but nowadays, you can't even talk to her without her freaking out on you Shocked

_________________



Thx Apy!

Back to top Go down
View user profile
Heggi



Number of posts : 19
Localisation : Finland
Registration date : 2006-11-04

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sat Dec 02, 2006 12:17 am

sad to hear. seems many ppl got addicted to world of warcraft and guild wars...

i dont know why... to me thats just boring neverending no action lots of bullshit talking games Razz
i played one game of this kind many years ago but that had some humour in it. personally i love starcraft and warcraft is just a b-class game to me.

i'm a little star wars fan though so i could imagine myself playing star wars galaxies if it didnt require a monthly fee. the star wars game i enjoyed most so far was jedi academy Wink
Back to top Go down
View user profile http://www.nsf.frac.dk
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sat Dec 02, 2006 2:01 am

<3 Warsow lol

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
.|Ultima
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 215
Age : 27
Localisation : Austria
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sat Dec 02, 2006 7:46 pm

<3 partypoker.net lol
Back to top Go down
View user profile
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sat Dec 02, 2006 7:47 pm

^^ lol

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
JohnnyBravo

avatar

Number of posts : 209
Localisation : Germany
Registration date : 2006-11-11

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sun Dec 03, 2006 1:41 am

.|tailz< wrote:
Speaking facts of truth only Smile

Nah, Ava

First insta was nooby, then UT2003 was nooby, now UT is general nooby...?

Grow up, man. A game is not nooby because u suck there lol!
Back to top Go down
View user profile
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sun Dec 03, 2006 2:15 am

I left ut2003 because it was too easy hey im top of my group in warsow opencup Razz

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
JohnnyBravo

avatar

Number of posts : 209
Localisation : Germany
Registration date : 2006-11-11

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sun Dec 03, 2006 3:27 am

Nice for u Wink

But itīs not a reason to call UT-players Noobies
Back to top Go down
View user profile
.|Magic
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 89
Age : 27
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Sun Dec 03, 2006 2:23 pm

I know what it is with scott....he must get a spank on his Ass From Sinterklaas With his stick.... bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
.|Avalanche

avatar

Number of posts : 301
Age : 28
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 12:11 am

Cool Sorry but i have been in this so called good ut2003 community since 17th August 2004 10:01am Razz and when i first started i found this game really good and l33t. Times have changed and so has my life i no longer have time to play 5 games at once lol. So i only play warsow now Smile

Ill return when at xmas i dunno but im busy :p

_________________


Emo for life Razz:P
Back to top Go down
View user profile
JohnnyBravo

avatar

Number of posts : 209
Localisation : Germany
Registration date : 2006-11-11

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 12:24 am

Lol, I have asked a dutch mate, now I understand what Magic meant Wink
Back to top Go down
View user profile
.|Shogun
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 612
Age : 29
Localisation : The Netherlands
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 11:05 am

haha. ava moet meegenomen worden in de zak van sinterklaas Laughing

_________________



Thx Apy!



Last edited by on Mon Dec 04, 2006 8:08 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
.|Ultima
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 215
Age : 27
Localisation : Austria
Registration date : 2006-10-23

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 4:41 pm

english or nothing plz
Back to top Go down
View user profile
Systcrash



Number of posts : 108
Registration date : 2006-11-07

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 5:05 pm

Lol, spam-topic

What Shogun and Magic meant?
Back to top Go down
View user profile
.|Shogun
Team Divinity
Team Divinity
avatar

Number of posts : 612
Age : 29
Localisation : The Netherlands
Registration date : 2006-10-21

PostSubject: Re: Zark DM tournament!   Mon Dec 04, 2006 8:09 pm

Magic and I were talking about Sinterklaas. Was obvious, right? Suspect

_________________



Thx Apy!

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Zark DM tournament!   

Back to top Go down
 
Zark DM tournament!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Clint Dunning - University of Ottawa Tournament
» 5th AnnualPanthers/Falcons Boys Senior Basketball Tournament
» 1850 40K Tournament, Sat. Feb 20, at Bookery in Fairborn
» 1500pts Daemonhunters + Grey Knights tournament list.
» North Shore Invitational Tournament Dec. 2-4

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Team Divinity :: General Discussion :: Open Talk-
Jump to: